Monday, July 7, 2008

PESTA MEMANCING JETI TELUK SENGAT











Gambar 1: Hadiah2 untuk peserta yang layak je.....








Gambar 2 : Peserta melihat hasil tangkapan masing2......Aku xde dlm gmbr tu mknanya xdelah ikan yg aku dpt....hhhhuuuuaaarrrggghhh













Gambar 3 : Mancing-mancing gak,posing mst ada.....Bbbaaaiiikkkk Puunnnyyyeerrr!!!











Gambar 4 : Dengan penuh ketekunan dan sabar tunggu joran disambar ikan



Lokasi : Jeti Telok Sengat
Masa : Kul 9 mlm smpai kul 12
Yuran : Ala cumer RM10 je...
Hadiah : 1) RM200 + Hamper
: 2) RM150 + Hamper
: 3) RM100 + Hamper
4 - 10) Hamper
Xde nombor : Hamper.......Hampa.....huhuhuhu


Haaaa ni xtvt aku bl ada ms lapang........Malam sabtu (5/7/08) aku ngan bbrapa kengkawan pi lah pertndgn mancing kat jeti telok sengat.....First time aku join pertandingan mancing....Ala cuma RM10 inggit je....Masuk pun bkn nk mng,cm suka2 je.....First time gak aku mncng ikan waktu mlm ngan kengkawan...Bukan mancing pompuan tau.......Frust r gak bl mncng x dpt ikan,tp kr best r sbb ramai gak peserta yg join.......ikan plg berat pun "Blues geng" ala kr org pggl ikan belukang 550gram........Siakap ada,resat ada......sembilang ada......tp sumenya kalah d tgn belukang.......C u soon.....

19/7/08 : Pertandingan sama jg akan diadakan.....Sesaper berminat blhlh join....

1 comment:

Anonymous said...

Jangat lupa 16 Ogos ni, bagi tahu kat member,,, mancing di jt Telok Sengat